دختری از جنس باران
 
 
شنبه 29 مهر 1391برچسب:دسر لایه ای ,کیک,کیک خوشمزه,دسر خوشمزه,, :: 12:17 AM ::  نويسنده : عسل

 

ببین چه خوشگله. حتما هم خیلی خوشمزه است.

اگه دوست داشته باشی دفعه ی بعد که اومدم دستورش رو واست مینویسم

محصولات ویژه

javahermarket



 

بهترین غذا برای بیماران عصبی،انجیر میوه ای است شیرین و گوشتدار که درون آن پر از دانه های بسیار ریز است و پس از رسیدن شیرین و زرد رنگ می شود.
درخت انجیر در اکثر نقاط دنیا و ایران می روید و سالیانه سه مرتبه (بهار، تابستان، پاییز) میوه می دهد. نام عربی انجیر «تین» است میوه انجیر بیشتر به رنگ زرد و قرمز دیده می شود.

 

anjir.jpg

خواص:
انجیر ادرارآور است و کسانی که به خروج ادرار احتیاج دارند باید انجیر مصرف کنند. انجیر سینه را نرم می کند. برگ های درخت انجیر، ظروف آشپزخانه را کاملاًپاک می کند. جوشانده 40تا 120گرم انجیر در یک لیتر آب برای معالجه برونشیت مزمن،زکام و گرفتگی صدا مفید است.
مربا و کمپوت انجیر برای درمان یبوست مؤثر است لذا میتوان 3 تا 4 انجیر تازه راچهار قطعه کرده و در نیم لیتر شیر جوشانده تا پخته شود و آن را با 12 عدد کشمش صبح ناشتا بخورند.
جوشانده برگ انجیر در منظم نمودن عادات ماهیانه خانم هایی که مبتلا به بی نظمی عادت ماهانه شدهاند مؤثر است که باید جوشانده را چند روز قبل از عادت ماهانه مصرف نمایند
.
شیر سفیدی که از دم برگها یا میوه انجیر خارج می شود بهترین درمان میخچه و زگیل است و باید آن را صبح و شب روی میخچه گذاشت تا آن را زایل کند.
میوه انجیر نیروبخش، خوش طعم،مولّدانرژی و فربه کننده است و مواد لازم برای سوخت و ساز بدن را در خود جمع کرده است.
انجبر برای نرم کردن سینه و روده ها دارای خاصیت معروفی است.
اگر 40 تا 120 گرم انجیر خشک را در یک لیتر آب بجوشانید، جوشانده ای بدست می آید که برای معالجه زکام های شدید و تورم های حنجره مفید است. دم کرده برگ های آن به مقدار 26 تا 30 گرم در یک لیتر آب، مسکن و برای معالجه سرفه تجویز می شود.

جوشانده انجیر خشک در التهاب دستگاه تنفس تجویز می شود.غرغره کردن جوشانده انجیر خشک برای درمان گلو درد و سرما خوردگی بسیار مؤثر است. اگر 5 تا 7 گرم انجیر خشک رادر مقداری آب ریخته و با آتشی ملایم بپزند تا به صورت شربتی درآید این شربت درد گلو را آرام می کندو سرفه را تسکین می دهد. از جوشانده انجیر خشک در شیر، شربتی به دست می آید که
برای رفع تحریکات گلو مخاط دهان مصرف می شود.
انجیر خشک را می کوبند و می سایند ئ به جای قهوه مصرف می کنند.مصرف گرد انجیر به جای قهوه در بیماریهای برونشیت، سینه پهلو و سیاه سرفه مفید است. جوشانده شاخه نازک درخت انجیر،آبی را که در بافت های بدن جمع شده خارج می کند از این جهت در مورد مرض استسقاءنیز مصرف آن مفید است.
انجیر بیش از هر میوه ای قند طبیعی دارد و به مقدار قابل توجهی دارای ویتامین های «آ» و «ب» است. اگر انجیر را بپزند و به شکل کمپوت و یا مربا درآورند برای اشخاصی که سوء هاضمه یا یبوست دارند مفید است. انجیر بواسیر را قطع می کند.

برای پی بردن به خواص دیگه اش برو به ادامه ی مطالب.

محصولات ویژه

javahermarket



ادامه مطلب ...


 
«پرویز پرستویی» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد.


 

محصولات ویژه

javahermarket



ادامه مطلب ...


 

 

 

این هم یه تزئین دیگه

 

 

خوشتون اومد؟؟؟

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 4:14 PM ::  نويسنده : عسل

اصلاح فكر

زمانی مصاحبه گری از معلم صداقت و صمیمیت

 دكتر علی شریعتی پرسید: 

به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟

دكتر علی شریعتی در جواب گفتند : نمیخواهند لباسی بدوزید و

بر تن زن امروز نمائید . فكر زن را اصلاح كنید او خود تصمیم

میگیرد كه چه لباسی برازنده اوست

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 21 مهر 1391برچسب:زندگی,دکتر شریعتی,شریعتی,خدا,, :: 4:6 PM ::  نويسنده : عسل

هست و نیست 

در بی كرانه زندگی دو چیز افسونم كرد: آبی اسمان كه 

  می ببینم و می دانم نیست و خدایی كه نمی بینم و

می دانم هست.

دکتر شریعتی

محصولات ویژه

javahermarket



پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:ابر,دریا,ابر زیبا ابر بارنده ,بارنده,, :: 11:40 PM ::  نويسنده : عسل

 

 

 

ابر بارنده به دریا میگفت:گر نبارم تو کجا دریائی....

در دلش خنده زنان دریا گفت:ابر بارنده تو خود هم از مایی!!!!

محصولات ویژه

javahermarket



پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:گل,گل نیلوفر,نیلوفر,گل نیلوفری,نیلوفری,, :: 11:31 PM ::  نويسنده : عسل

 

 

 

 

 

 

گل نیلوفر در مرداب میروید تا همه بدانند در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند.

 

محصولات ویژه

javahermarket



پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, :: 11:23 PM ::  نويسنده : عسل

 

 

 

 

 

محصولات ویژه

javahermarket



پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:دل تنگ,دل سنگ,اغوش,شعر,شاعر,دل خوش,, :: 11:8 PM ::  نويسنده : عسل

بنفشه ای خوشرنگ

دمیده بود در آغوش کوه،از دل سنگ

به کوه  گفتم :شعرت خوش است و تازه تر

و اگر درست بخواهی من از تو شاعرتر

که شعرت از دل سنگ است و شعرم از دل تنگ.

فریدون مشیری

 

محصولات ویژه

javahermarket



 

جالبه مگه نه؟

محصولات ویژه

javahermarket



یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:آرامش,معنای آرامش,معنای حقیقی آرامش, :: 7:46 PM ::  نويسنده : عسل

 

 

پادشاهی جایزه ی بزرگی برای هنرمندی گذاشت که بتواند به بهترین شکل ، آرامش را تصویر کند. نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند.

آن تابلو ها ، تصاویری بودند از جنگل به هنگام غروب ، رودهای آرام ، کودکانی که در خاک می دویدند ، رنگین کمان در آسمان ، و قطرات شبنم بر گلبرگ گل سرخ....

 

 

پادشاه تمام تابلو ها را بررسی کرد ، اما سرانجام فقط دو اثر را انتخاب کرد.

اولی ، تصویر دریاچهء آرامی بود که کوههای عظیم و آسمان آبی را در خود منعکس کرده بود. در جای جایش می شد ابرهای کوچک و سفید را دید ، و اگر دقیق نگاه می کردند ، در گوشه ء چپ دریاچه ، خانه ء کوچکی قرار داشت ، پنجره اش باز بود ، دود از دودکش آن بر می خواست ، که نشان می داد شام گرم و نرمی آماده است.

تصویر دوم هم کوهها را نمایش می داد . اما کوهها ناهموار بود ، قله ها تیز و دندانه ای بود. آسمان بالای کوهها بطور بیرحمانه ای تاریک بود ، و ابرها آبستن آذرخش ، تگرگ و باران سیل آسا بود.

این تابلو هیچ با تابلو های دیگری که برای مسابقه فرستاده بودند ، هماهنگی نداشت. اما وقتی آدم با دقت به تابلو نگاه می کرد ، در بریدگی صخره ای شوم ، جوجهء پرنده ای را می دید . آنجا ، در میان غرش وحشیانه ء طوفان ، جوجه ء گنجشکی ، آرام نشسته بود.

پادشاه درباریان را جمع کرد و اعلام کرد که برنده ء جایزه ء بهترین تصویر آرامش ، تابلو دوم است.بعد توضیح داد :

" آرامش آن چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا ، بی مشکل ، بی کار سخت یافت می شود ، چیزی است که می گذارد در میان شرایط سخت ، آرامش در قلب ما حفظ شود.این تنها معنای حقیقی آرامش است."

محصولات ویژه

javahermarket



یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:خاطرات,خاطرات دکتر حسابی,دکتر حسابی,, :: 7:38 PM ::  نويسنده : عسل

 

در زمان تدریس در دانشگاه پرینستون دکتر حسابی تصمیم می گیرند سفره ی هفت سینی برای انیشتین و جمعی از بزرگترین دانشمندان دنیا از جمله "بور"، "فرمی"، "شوریندگر" و "دیراگ" و دیگر استادان دانشگاه بچینند و ایشان را برای سال نو دعوت کنند.


 

 

آقای دکتر خودشان کارتهای دعوت را طراحی می کنند و حاشیه ی آن را با گل های نیلوفر که زیر ستون های تخت جمشید هست تزئین می کنند و منشا و مفهوم این گلها را هم توضیح می دهند. چون می دانستند وقتی ریشه مشخص شود برای طرف مقابل دلدادگی ایجاد می کند. دکتر می گفت: " برای همه کارت دعوت فرستادم و چون می دانستم انیشتین بدون ویالونش جایی نمی رود تاکید کردم که سازش را هم با خود بیاورد. همه سر وقت آمدند اما انیشتین 20دقیقه دیرتر آمد و گفت چون خواهرم را خیلی دوست دارم خواستم او هم جشن سال نو ایرانیان را ببیند. من فورا یک شمع به شمع های روشن اضافه کردم و برای انیشتین توضیح دادم که ما در آغاز سال نو به تعداد اعضای خانواده شمع روشن می کنیم و این شمع را هم برای خواهر شما اضافه کردم. به هر حال بعد از یک سری صحبت های عمومی انیشتین از من خواست که با دمیدن و خاموش کردن شمع ها جشن را شروع کنم. من در پاسخ او گفتم : ایرانی ها در طول تمدن 10هزار ساله شان حرمت نور و روشنایی را نگه داشته اند و از آن پاسداری کرده اند. برای ما ایرانی ها شمع نماد زندگیست و ما معتقدیم که زندگی در دست خداست و تنها او می تواند این شعله را خاموش کند یا روشن نگه دارد."

آقای دکتر می خواست اتصال به این تمدن را حفظ کند و می گفت بعدها انیشتین به من گفت:   " وقتی برمی گشتیم به خواهرم گفتم حالا می فهمم معنی یک تمدن 10هزارساله چیست. ما برای کریسمس به جنگل می رویم درخت قطع می کنیم و بعد با گلهای مصنوعی آن را زینت می دهیم اما وقتی از جشن سال نو ایرانی ها برمی گردیم همه درختها سبزند و در کنار خیابان گل و سبزه روییده است."

بالاخره آقای دکتر جشن نوروز را با خواندن دعای تحویل سال آغاز می کنند و بعد این دعا را تحلیل و تفسیر می کنند. به گفته ی ایشان همه در آن جلسه از معانی این دعا و معانی ارزشمندی که در تعالیم مذهبی ماست شگفت زده شده بودند. بعد با شیرینی های محلی از مهمانان پذیرایی می کنند و کوک ویلون انیشتین را عوض می کنند و یک آهنگ ایرانی می نوازند. همه از این آوا متعجب می شوند و از آقای دکتر توضیح می خواهند. ایشان می گویند موسیقی ایرانی یک فلسفه، یک طرز تفکر و بیان امید و آرزوست. انیشتین از آقای دکتر می خواهند که قطعه ی دیگری بنوازند. پس از پایان این قطعه که عمدأ بلندتر انتخاب شده بود انیشتین که چشمهایش را بسته بود چشم هایش را باز کرد و گفت" دقیقا من هم همین را برداشت کردم و بعد بلند شد تا سفره هفت سین را ببیند.

 
 

آقای دکتر تمام وسایل آزمایشگاه فیزیک را که نام آنها با "س" شروع می شد توی سفره چیده بود و یک تکه چمن هم از باغبان دانشگاه پرینستون گرفته بود. بعد توضیح می دهد که این در واقع هفت چین یعنی 7 انتخاب بوده است. تنها سبزه با "س" شروع می شود به نشانه ی رویش. ماهی با "م" به نشانه ی جنبش، آینه با "آ" به نشانه ی یکرنگی، شمع با "ش" به نشانه ی فروغ زندگی و ... همه متعجب می شوند و انیشتین می گوید آداب و سنن شما چه چیزهایی را از دوستی، احترام و حقوق بشر و حفظ محیط زیست به شما یاد می دهد. آن هم در زمانی که دنیا هنوز این حرفها را نمی زد و نخبگانی مثل انیشتین، بور، فرمی و دیراک این مفاهیم عمیق را درک می کردند. بعد یک کاسه آب روی میز گذاشته بودند و یک نارنج داخل آب قرار داده بودند. آقای دکتر برای مهمانان توضیح می دهند که این کاسه 10هزارسال قدمت دارد. آب نشانه ی فضاست و نارنج نشانه ی کره ی زمین است و این بیانگر تعلیق کره زمین در فضاست. انیشتین رنگش می پرد عقب عقب می رود و روی صندلی می افتد و حالش بد می شود. از او می پرسند که چه اتفاقی افتاده؟ می گوید : "ما در مملکت خودمان 200 سال پیش دانشمندی داشتیم که وقتی این حرف را زد کلیسا او را به مرگ محکوم کرد اما شما از 10هزار سال پیش این مطلب را به زیبایی به فرزندانتان آموزش می دهید. علم شما کجا و علم ما کجا؟!"

خیلی جالب است که آدم به بهانه ی نوروز، فرهنگ و اعتبار ملی خودش را به جهانیان معرفی کند.

محصولات ویژه

javahermarket



شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 8:30 PM ::  نويسنده : عسل




لیلا حاتمی و مادرش

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 4:45 PM ::  نويسنده : عسل

قشنگه مگه نه؟

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 4:42 PM ::  نويسنده : عسل

 

رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد.

قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر

ایمانم افکنم، تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند

و برای دین کار می کنند نه آنها

که پول دین را می گیرند و برای دنیا کار می کنند!

 

« دکتر علی شریعتی »

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 4:28 PM ::  نويسنده : عسل

اگر گناه وزن داشت؛

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،

و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم.

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 5:37 AM ::  نويسنده : عسل

 

 

 کاسه ای زیبا از یخ

 

 

 

 

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 5:18 AM ::  نويسنده : عسل

 سلام...  

تا حالا شده احساس تنهایی کنی.فکر کنی که هیچ کسی نیست که تورو بفهمه.آره حتما شده .تو این مواقع سعی می کنی که چه حرکتی انجام بدی؟ خیلی از ماها می ریم پیش یکی از نزدیک ترین دوستانمون تا با درد و دل کردن با اون یه کم سبک بشیم.اما حتما باز هم برات این اتفاق افتاده که همون دوستت که از نظرت سنگ صبورته برای تو وقت نداشته باشه و باید به کارهای خودش برسه. اون وقت چی؟دیگه به نظرت کی هست؟

خب من اینجا می خوام یه دوست رو معرفی کنم که میلیون ها ساله که همه می شناسنش از بزرگ و کوچیک، پیر و جوون، زن و مرد،دوستی که همیشه برای همه ما وقت داره همیشه به فکر ماست همیشه خیر و صلاحمونو می خواد اما ما  بی معرفتها خیلی وقتا از یاد می بریمش یا وقتی کارمون باهاش تموم شد دیگه تا مشکل بعدی سراغش نمی ریم. باز هم می ریم سراغ افراد دیگه اما اون باز هم پیش خودش می خنده و می گه عیب نداره باز هم هر موقع کارت گیر کرد بیا پیش من.تا حالا به این موضوع فکر کردی که این دوست عزیز که تنهای تنهای تنهاست دوست داره که تو هم بهش یه سری بزنی سرتو بگیری بالا بهش بگی سلام امروز فقط به خاطر خودت اومدم، اومدم که بهت بگم چقدر دوست دارم .ازت تشکر کنم که اینقدر به فکر منی و شرمندم که من اون طور که تو می خوای به فکرت نیستم.می دونم به من حتی به اندازه یک قطره هم نیاز نداری ولی باز هم شرمندم که برات بنده بدی بودم.اگه خوب گوش کنید داره یه صدایی می یاد که میگه

یکی اون بالاست که مارو دوست داره

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 5:11 AM ::  نويسنده : عسل

 

فرقی نمی کند چه کسی اول می آید مهم این است که چه کسی ادامه میدهد ، چه کسی تا آخر می ماند ، چه کسی زیر قولش نمی زند .

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد. دکتر شریعتی

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 5:0 AM ::  نويسنده : عسل

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 4:52 AM ::  نويسنده : عسل

 

* عشق یک چرخه است:

 
وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید.
وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید.
وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید.
وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید.
وقتی دل تنگ می شوید...
در نهایت دوباره عاشق می شوید.

محصولات ویژه

javahermarket



داستان زیبای شیطان و نمازگزار
 

 

مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند. لباس پوشید و راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد، مرد زمین خورد...
 

مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند.

لباس پوشید و راهی خانه خدا شد.

در راه به مسجد، مرد زمین خورد و لباس‌هایش کثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.

مرد لباس‌هایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خداشد. در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد!

او دوباره بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. یک بار دیگر لباس‌هایش را عوض کرد و راهی خانه خداشد.

در راه به مسجد، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید.

مرد پاسخ داد: من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید.

از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم.

مرد اول از او بطور فراوان تشکر می کند و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه می دهند. همین که به مسجد رسیدند، مرد اول از مرد چراغ بدست در خواست می کند تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند.

مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری می کند.

مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار می کند و مجدداً همان جواب را می شنود.

مرد اول سوال می کند که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند.

مرد دوم پاسخ داد: من شیطان هستم. مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد.

شیطان در ادامه توضیح می دهد: من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم.

وقتی شما به خانه رفتید، خودتان را تمیز کردید و به راهمان به مسجد برگشتید، خدا همه گناهان شما را بخشید. من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد، بلکه بیشتر به راه مسجد برگشتید.

به خاطر آن، خدا همه گناهان افراد خانواده‌ات را بخشید. من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده‌تان را خواهد بخشید.

بنابراین، من سالم رسیدن شما را به خانه خدا (مسجد) مطمئن ساختم.
 

محصولات ویژه

javahermarket



شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 5:42 PM ::  نويسنده : عسل

 

اگر مثل گاو گنده باشی ، میدوشنت ، اگر مثل خر قوی باشی ، بارت می كنند ، اگر مثل اسب دونده باشی ، سوارت می شوند... فقط از فهمیدن تو می ترسند !


محصولات ویژه

javahermarket



شنبه 8 مهر 1391برچسب:آبشار,اشک,اشک کوه,کوه,شکم گرسنه, :: 5:0 PM ::  نويسنده : عسل

 

آبشار

به آبشار گفتم تو کیستی ؟

گفتا که اشک کوه

گفتم از چه میگرید کوه؟

گفتا آن زمانی که بیاد شکم گرسنه ی طفلی می افتد که چگونه آن طفل را سیر کند

قلب سنگیش بدرد میاید 

 

وآنقدر اشک میریزد تا آبشار شود. 

 

 

محصولات ویژه

javahermarket



جمعه 7 مهر 1391برچسب:امل ساین,فرخزاد,فریدون فرخزاد,, :: 11:24 PM ::  نويسنده : عسل

 

فریدون فرخزاد و امل ساین
 


محصولات ویژه

javahermarket



 

یک عکس یادگاری 


بهروز وثوقی و آلن دلون

 

محصولات ویژه

javahermarket



 

دریاچه Retba در سنگال واقع درغرب آفریقا برخلاف تمام دریاچه‌‌‌های دنیا رنگی شبیه به‌رنگ توت فرنگی دارد.

 

این رنگ که بسیار غیر عادی است محققان را بر آن داشته تا آب

این دریاچه را مورد آزمایش قرار دهند تا علت رنگ آن را بیابند.

 

 غلظت نمک این دریاچه به حدی است که باعث شناور شدن هر شناگری در سطح

آب می‌شود.

مایکل دانسون، میکروبیولوژیست و محقق در این‌باره می‌گوید: «رنگ توت فرنگی این

دریاچه به خاطر غلظت زیاد و بالای نمک در ترکیب با باکتری فعالی به نام

Dunaliella Salina است.»

محصولات ویژه

javahermarket



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:مشهد,امام رضا,حرم,حرم امام,حرم امام رضا,, :: 5:44 PM ::  نويسنده : عسل

 

یک عکس قدیمی بسیار زیبا

مشهد حرم امام رضا 
 


 

 

محصولات ویژه

javahermarket



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:تزئن ترب ,گل,گل از ترب ,تزئینات زیبا, :: 5:34 PM ::  نويسنده : عسل

 

یک تزئین زیبای دیگه ،خیلی زیباست مگه نه؟

محصولات ویژه

javahermarket



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:شعر,شعر نو,پائیز,شعر پائیز, :: 5:32 PM ::  نويسنده : عسل
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:ارکستر,گلها,ارکستر گلها, :: 5:9 PM ::  نويسنده : عسل

 

مرتضی محجوبی،مرضیه ،ابولحسن صبا، تجویدی، عبداله جهان پناه و.... در استودیو گلها- سال 1336
 


محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:تزئین گوجه ,کفش دوزک ,کفش دوزک با گوجه,, :: 9:3 PM ::  نويسنده : عسل

                  

                       ی کار خیلی جالب فقط برا افراد با ذوق .دارم میگم برا افراد باذوق و هنرمند.

 

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 3:35 PM ::  نويسنده : عسل

آیا میدانستید که قلب یک انسان معمولی در بازه عمر او در حدود 3 میلیارد بار می تپد و 48 میلیون گالن خون را به رگ ها پمپاژ می نماید ؟

آیا میدانستید که
اسب‌ها در مقابل گاز اشک آور مصون‌اند ؟

آیا میدانستید که
جوانترین پدر و مادر جهان یک زوج ۸ و ۹ ساله بوده اند ؟

آیا میدانستید که
نخستین رمانى که توسط ماشین تایپ نوشته شد، تام سایر بود ؟

آیا میدانستید که
ایرانی ها روزانه به طور متوسط حتی نصف استکان هم شیر نـمی نوشند ؟

آیا میدانستید که
بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب می باشد ؟

آیا میدانستید که
ایرانیان در آمریکا فرهیخته ترین افراد جامعه آمریکا هستند ؟

آیا میدانستید که
مورچه ها هم شمردن بلدند و قدم هایشان را برای مسیر یابی می شمارند ؟

آیا میدانستید که مصرف زغال اخته از تنگی عروق خون جلوگیری می کند ؟

 

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:هایده,همسر هایده,عکس هایده ,, :: 3:17 PM ::  نويسنده : عسل

 

خانم هایده در اولین سالهای زندگی متاهلی - در 13 سالگی ازدواج کردن
 


 

 

                            اینم دو تا از آهنگ های زیبای این هنر مند 

                                      سر به روی شانه هایت میگذارم ...

    http://s1.picofile.com/file/6112998988/TRACK1.mp3.html 

                     تو نیمه راه زندگی، دل من پر خونه ...
 

    http://s1.picofile.com/file/6113031186/TRACK4.mp3.html         

 

      

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 3:11 PM ::  نويسنده : عسل

 

محمد علی فردین و رضا بیک ایمانوردی
 


محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 11:11 AM ::  نويسنده : عسل

 

شب با گلوی خونین

خوانده ست

دیر گاه.

دریا نشسته سرد.

یک شاخه

در سیاهی جنگل

به سوی نور

فریاد می کشد.

از احمد شاملو / از مجموعه شعر ” باغ آیینه”

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 11:6 AM ::  نويسنده : عسل

 

فرصتی میخواهم

 

شاید اندیشه به جایی ببرم

شاید از نور بیاموزم و از باد و نسیم

شاید از نسترن و لاله و شب بوی سپید

شاید از اختر و یاس

تو که خود نسترن و یاسی و همپای بهار

تو که خود اختری و لاله و شب بوی سپید

تو که خود خورشیدی

آسمان هدیه ی پاکیست برای دل پاک

و چه زیباست اگر

آسمان را به تو خورشید زمین هدیه کنم

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 10:53 AM ::  نويسنده : عسل

 

نور را پیمودیم، دشت طلا را در نوشتیم
افسانه را چیدیم، و پلا سیده فکندیم
کنار شن زار، آفتابی سایه بار، ما را نواخت ، درنگی کردیم
بر لب رود پهناور رمز، رویاها را سر بریدیم
ابری رسید، و ما دیده فرو بستیم
ظلمت شکافت، زهره راد یدیم، و به ستیغ برآمدیم
آذرخشی فرود آمد. و ما را در نیایش فرو دید
لرزان، گریستیم . خندان، گریستیم
رگباری فرو کوفت : از در همدلی بودیم
سیاهی رفت، سر به آبی آسمان سودیم، در خور آسمان ها شدیم
سایه را به دره رها کردیم . لبخند را به فراخنای تهی فشاندیم
سکوت ما بهم پیوست، و ما ماشدیم
تنهایی ما تا دشت طلا دامن کشید
آفتاب از چهره ما ترسید
دریافتیم، و خنده زدیم
نهفتیم و سوختیم
هر چه بهم تر، تنها تر
از ستیغ جدا شدیم
من به خاک آمدم، و بنده شدم
تو بالا رفتی و خدا شدی

"سهراب سپهری"
از مجموعه آوار آفتاب

محصولات ویژه

javahermarket



سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 AM ::  نويسنده : عسل

 

 
 نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
 مثل آسمانی که امشب می بارد....
 و اینک باران
 بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
 و چشمانم را نوازش می دهد
 تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

محصولات ویژه

javahermarket



مرگ
پيوندها

 بدو بیا واسه تبادل لینک 
برای تبادل لینک اول منو به اسم ♥دختری از جنس بارانلینک کن بعد مشخصات لینک خودتو در کادر زیر بنویس. اگه لینک من تو سایتت وجود داشته باشه لینکت به صورت خودکار تو وب من قرار میگیره.





نويسندگان